dinsdag 22 mei 2018

privacy verklaring

er staat ook een nieuwe blog klaar op mijn andere blog

Zakelijke mededeling:

Ik heb zojuist een privacyverklaring toegevoegd aan dit blog.

Onder heel hartelijke dankzegging aan Janine van www.simpelrijkleven.nl
Zij heeft een tekst opgesteld, die voldoet aan de eisen die worden gesteld aan blogs, en die zij vrij beschikbaar stelt onder voorwaarde van bronvermelding. Bij deze voldoe ik daar graag aan.

Ik heb de tekst uiteraard aangepast aan mijn eigen blog.
Voor een ieder die ook een blog heeft, en niet (precies) weet wat te doen: ik raad je aan het blog van Janine te bezoeken en a.d.h.v. haar privacyverklaring die van jou in orde te maken.

Mocht je willen dat een reactie die je hier ooit hebt geplaatst wordt verwijderd, verzoek ik je mij dit via email te laten weten.
Dit onder vermelding van:
de naam die je gebruikte
de tekst die je wilt laten verwijderen
de datum van de tekst waaronder je reactie is geplaatst.
Alleen met die gegevens is het voor mij mogelijk je reactie te vinden en te verwijderen

1 opmerking:

  1. Hoi, je wil mij volgen? Wat leuk? je kunt bovenaan mijn blog je mailadres invullen en volgens mij krijg je dan per mail dat ik een nieuwe post hebt. Nu evn jouw blog neuzen!

    BeantwoordenVerwijderen

trots

Welkom op mijn andere blog,er staat weer een nieuw blogje klaar